Általános szerződési feltételek
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének megtételével azt is jelezze, hogy teljes körűen megértette és elfogadta a KÁRI-KER '97 Kft. mindenkor hatályos általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit (Adatvédelmi szabályzat). Elfogadás hiányában jogügylet nem kezdeményezhető, joghatás nem keletkezik. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatos információkat megtalálja az oldalunkon, illetve felmerülő kérdéseire szívesen válaszolunk a megadott elérhetőségeinken!
ÜZEMELTETŐ:
Cégszerű megnevezés: KÁRI-KER '97 Kft.
A társaság székhely / levelezési, postai cím: 2365 Inárcs, Kakucsi út 41.
A vállalkozás székhelye: 2365 Inárcs, Kakucsi út 41.
Adószám: 12203798-2-13
Telefon: +36 30 9 522 123 / +36 29 570 231
Email: info@kariker.hu
WEB TÁRHELY SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
Cég megnevezése: Ötletes Megoldások Kft
Cégjegyzékszám: 01-09-203238
Székhely/Levelezési, postai cím: 1092 Budapest, Erkel u. 13/A
Telephelye: 1092 Budapest, Erkel u. 13/A
Telefon: +36 20 537 5070
Email: info@otletesmegoldasok.hu
A megjelenített termékek megvásárolhatók interneten keresztül házhozszállítással, személyes átvétellel. A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, és a 27%-os áfát tartalmazzák. Minden megrendelőnknek egyeztetés után nyugtát, vagy névre szóló számlát állítunk ki. Számla esetén kérem adják meg a számlázási címet!
Árak
A termékek esetében a feltüntetett ár az a bruttó ár, amennyit fizetnie kell a termékért (ehhez addicionálisan-kiegészítő, pótló- hozzátevődik a futárdíj).
Rendelési információk:
1. Általános információk, a rendelés menete, rendelés feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 14 óráig történik. A termék kézbesítése legkésőbb 10 munkanap múlva kézbesíti futárszolgálatunk.
A termékek kiválasztása után a vásárlás gombra kattintva a megrendelése elküldésre kerül. Ezután a megadott e-mail címre fog kapni egy visszaigazoló levelet a rendeléséről, melyben ismét leellenőrizheti a megadott adatokat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott e-mail címen vagy telefonszámon tud értesíteni minket.
A rendelés menete:
1. Regisztráljon az oldalon
2. A megadott e-mail címre kap egy visszaigazolást
3. Jelentkezzen be
4. A "KOSÁRBA TESZ" gombra kattintva a termék a kosárba kerül.
5. Az Ön neve melletti legördülő menüben a kosár ikonra kattintva megtalálja a kiválasztott termékek listáját
6. Szállítási illetve számlázási cím megadása
7. "Megrendelés megerősítése" gombra kattintás, ÁSZF elfogadása
8. Visszaigazoló e-mail megérkezik. (Amennyiben az nem történik meg valószínűleg rosszul adta meg az e-mail címét vagy telített a postafiókja. Kérjük, ellenőrizze a spam- mappáját is!)
Regisztráció törlése:
E-mailben info@kariker.hu tudja jelezni, ha töröltetni szeretné regisztrációját.
Termékek kosárba helyezése:
Ha egy terméket meg szeretne rendelni, kattintson a termék mellett található "Kosárba tesz" gombra! A sikeres kosárba helyezést egy felugró ablak is jelzi, ahol folytathatja a vásárlást vagy egyből a kosár tartalmához ugorhat. A termék adott vásárlás gombjának többszöri megnyomásával a termék darabszáma a kosárban is arányosan nő.
Kosár:
A kosarat bármikor elérheti a felső sorban található neve melletti ikon legördülőjében kosár gomb megnyomásával.
Vásárlás véglegesítése:
Ezt akkor tegye meg, ha a kosara tartalmával elégedett és a kiválasztott termékeket valóban meg szeretné vásárolni. A megrendelőlap teljes kitöltése kötelező, hiszen ez a rendelés leadásának alapvető feltétele.
Kitöltés:
Kérünk minden adatot pontosan és körültekintően adjon meg. A csillaggal jelzett részek kitöltése kötelező! Ne legyen kivétel ez alól a telefonszám sem, mert ha azt nem adja meg, akkor nem tudjuk telefonon visszaigazolni a rendelést.
Megjegyzés:
Az üzenet mezőben a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdéseit teheti fel, illetve egyéb információkat adhat meg (pl.: kapucsengőn más a felirat, csak bizonyos napszakban felel meg a kiszállítás, stb.).
Átvétel módja:
Kiválaszthatja, hogy milyen módon szeretne hozzájutni a termékhez (személyes átvétel, futárszolgálat).
Számlázási, szállítási cím módosítása:
A kosár tartalma felett láthatja a személyes adatlapot, amit itt is felülírhat, pl.: ha máshova kéri a szállítást, illetve a számlát, mint a hivatalos lakcíme.
Vásárlás:
Ha mindennel végzett, akkor a rendelése befejezését az ÁSZF elfogadása, MEGRENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE gombra kattintva teheti meg. Ezután a megadott email címre fog kapni egy visszaigazoló levelet a rendeléséről, melyben ismét leellenőrizheti a megadott adatait illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott email címen vagy telefonszámon tud értesíteni minket. A vásárlás véglegesítése után a szerződés közöttünk létrejön.
Rendelés törlése:
Rendelését a visszaigazoló e-mailben küldött linkre kattintva mindaddig törölheti, amíg azt nem adtuk át a futárszolgálatnak. Rendelés törlését kérheti: telefonon: +36 30 9 522 123 vagy +36 29 570 231 vagy e-mailben: info@kariker.hu
Elállás:
Joga van interneten történő vásárlás esetén a termék átvételtől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklási kötelezettség nélkül elállni. Az elállás határidőben történik, ha 14 napon belül elküldi írásbeli nyilatkozatát az info@kariker.hu email címre. A nyilatkozata mindenképp tartalmazza a rendelési nevét, a címét, a visszaküldeni/visszahozni kívánt termékeket, a rendelés dátumát, valamint jó, ha feltünteti a rendelési azonosítót is. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozatot is. Internetes oldalunkon is www.securitycamshop.hu letöltheti az elállási/felmondási nyilatkozatot vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatot. Ha emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk. Fontos, hogy a nyilatkozat elküldésétől számított legkésőbb 14 napon belül a terméket visszajuttassa címünkre. Határidőben visszajuttatottnak minősül, ha a feladás 14 napon belül megtörténik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség, például, ha a visszaküldött termék sérült vagy hiányos volt). Amennyiben ennél a vizsgálatnál jelen kíván lenni és ezt az elállási nyilatkozat megtételénél jelezte, akkor a termék hozzánk való megérkezésétől számított 2 munkanapon belül megírjuk a bontás időpontját, amely legfeljebb az értesítés megküldésétől számított 3 munkanap. Az elkészült felvételt az általános elévülési idő bekövetkezéséig tároljuk és abból csak Hatóságok és igénye szerint – a költségek vállalása esetén – Ön részére adunk másolatot. A cég köteles a visszahozott termék kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a vételárat, amit vásárláskor fizetett. A visszatérítés módja banki átutalás (futárszolgálatunk nem szállít ki pénzt, így vagy személyesen készpénzben, vagy banki átutalás, esetleg postai csekken), de üzletvezető és a vásárló közötti külön megállapodás szerint is történhet, amellyel semmilyen többletköltség nem terheli Önt. A visszaküldés díja Önt terheli, valamint kötelezhető a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítésére is!
A termék visszavételéhez köteles az eredeti számlát elhozni, továbbá köteles az összes tartozékot visszaszolgáltatni és a garancialevelet bemutatni. Követelhetjük a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés, illetve ésszerű költségeinek megtérítését.
Adatlap, adatmódosítás:
A regisztrációkor megadott adatait használjuk a rendelések teljesítéséhez is, ezért nagyon fontos, hogy valós és aktuális adatokat adjon meg! Adatai módosítását e-mail-ben tudja kérni az info@kariker.hu-ra írt levéllel vagy postán a 2365 Inárcs, Kakucsi út 41. címen.
Az oldalunkon megrendelt termékeket a GLS, Magyar Posta Zrt. futárszolgálat segítségével, átutalással vagy utánvételes (a csomag átvételekor a kézbesítőnek fizetendő) küldeményként tudjuk eljuttatni Önhöz.
Futárszolgálatunk az egész ország területén igénybe vehető, ha mégis a személyes átvételt preferálja, úgy előre egyeztetett helyen készpénzfizetés ellenében (pl. 2365 Inárcs, Kakucsi út 41.) veheti át a terméket.
Futárszolgálat:
A kiszállítás a GLS, Magyar Posta Zrt. futárszolgálat segítségével történik, amelyek megbízható szállítmányozási szolgáltatást nyújtanak.
Ennek keretében igénybe vehető:
- Házhoz-szállítás minden címre
- Országosan 2-4 munkanap kézbesítési idő
Országosan választható a GLS, Magyar Posta Zrt. futárszolgálattal történő kézbesítés. A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 48 órán belül vállalják a csomagok kézbesítését. Mivel a futárok napközben dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkanapokon 9-17 óra között át tudja valaki venni a csomagot!
Szállítási díjak:
- INGYENES személyes átvétel, 2365 Inárcs, Kakucsi út 41.
- GLS Futár bankszámlára előre utalással 2.290Ft
- GLS Futár utánvéttel 2.790Ft
- Magyar POSTA ZRT. előre utalással csomagautomata 2.490Ft
- Magyar POSTA ZRT. csomagautomata utánvéttel 2.790Ft
- Magyar POSTA ZRT. háznál történő kézbesítés előre utalással 2.490Ft
- Magyar POSTA ZRT. háznál történő kézbesítés utánvéttel 2.890Ft
Fontos! A megrendelések feldolgozása munkanapokon 14 óráig történik. A termék kézbesítése legkésőbb 10 munkanap múlva kézbesíti futárszolgálatunk.
A leadott rendelések a következő 8-10 munkanap folyamán kerülnek kiszállításra.
Felhívjuk a figyelmet, hogy az ünnepnapok változást okozhatnak a kiszállításban!
FONTOS! Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes terméket tesznek bele a csomagba. A csomagot külsős cég szállítja ki Önnek. Ritkán, de sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomag. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás vagy rongálódott lenne a termék, inkább ne vegye át, vagy kérje meg a kézbesítést végző futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet, készítsen fényképet a sérülésről. Kérjük az átvett csomagot mielőbb, lehetőleg néhány órán belül ellenőrizzék. Ha átvette a csomagot és sérült a termék akkor készítsenek képeket a csomagolásról, a termék külleméről és küldjék el részünkre, hogy továbbítani tudjuk a reklamációt az illetékeseknek.
Vállalkozásunk székhelye:
2365 Inárcs, Kakucsi út 41.
Levelezési cím:
2365 Inárcs, Kakucsi út 41.
Fizetés:
Átutalással vagy utánvétellel való fizetés.
Garanciális feltételek:
A bizonylatok (garancialevél) hiányában a hiba kijavítását kizárólag térítés ellenében végezzük el. Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, a 151/2003 (IX.22.), a 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletek, valamint a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget.
A termékhez járó jótállási jegyen olvasható a garanciát nyújtó forgalmazó, nagyker stb. elérhetősége. Ez esetben az illetékes céget szíveskedjen értesíteni igényéről. A garanciális feltételeket az aktuális jótállási jegy/garanciajegy tartalmazza. Amennyiben a garanciát cégünk nyújtja, meghatározott garanciaidő alatt vagy kicseréljük, vagy szükség esetén szervizünk megjavítja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. A garancia nem terjed ki olyan károkra, amelyek a szállításkor keletkezett sérülések, szakszerűtlen felszerelés, villámcsapás vagy nem megfelelő kezelés, ápolás. A termékek által okozott közvetlen vagy közvetett károkért felelősséget nem vállalunk.
Minőségi kifogás esetén szavatossági illetve jótállási igény érvényesíthető. Ez utóbbit a köznyelvben garancia néven szokták emlegetni. Szavatosságnál és jótállásnál ugyanazokat az igényeket lehet érvényesíteni (javítás, csere, árleszállítás, elállás a szerződéstől), az eltérés abban van, hogy az eladó mennyi ideig köteles helytállni, illetve kit terhel a bizonyítási kötelezettség. A jótállás kedvezőbb a vásárló számára a szavatosságnál, mert a jótállási idő alatt nem neki kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, míg szavatosságnál ez csak a vásárlást követő hat hónapon belül van így, utána megfordul a bizonyítási teher.
Amennyiben nincs a termékre jótállás vagy az már eltelt, szavatossági jogokat lehet érvényesíteni. A jogszabály előírja, hogy minőséghibás vagy csökkent értékű áruk értékesítése esetén a vásárlót tájékoztatni kell a minőségi hibáról, amely miatt leértékelték. Emiatt utólag nem élhet reklamációval a fogyasztó.
Termékek (kamerák, kamera szettek, riasztók): A termékek mellé cégünk garancia levelet állít ki. A termékhez járó jótállási jegyen olvasható a garanciát nyújtó forgalmazó, nagyker stb. elérhetősége. Ez esetben az illetékes céget szíveskedjen értesíteni igényéről. Amennyiben a garanciát cégünk nyújtja, meghatározott garanciaidő alatt vagy kicseréljük, vagy szükség esetén szervizünk megjavítja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. A garancia törvény szerint 100e. Ft-ig 1év, 100e. Ft felett 2 év.
Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelme érdekében, éppen ezért elegendő számunkra a termékhez kapott garancialevél megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt termék számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló terméket nálunk vásárolta. Javasoljuk, hogy a számlát, vagy annak másolatát is őrizze meg, mert a gyártók, forgalmazók, szakszervizek azt kérhetik bemutatni.
Speciális esetek:
A minőségi kifogás intézéséért a forgalmazó, eladó – tehát az a vállalkozás, amely a terméket közvetlenül a fogyasztó részére forgalmazza – a garancialevélen feltüntetett ideig felelős. Ha a termékhez az eladó csatolta a forgalmazó – garanciális szerviz jótállási jegyét, garanciális esetekkel hozzájuk kell fordulni. Amennyiben a fogyasztó garanciális vagy azon túli javítást szeretne, a forgalmazóhoz kell fordulni. A postai úton / futárszolgálaton keresztül vásárolt termékek oda/visszaszállítását, azaz a szállítási költségét a vevő fizeti.
Szavatossági jogok, jótállás:
A most hatályban lévő törvényt olvashatják el, majd ennek megfelelően, értelmezett formában is szerepeltetjük a már említett jogokat. Természetesen minden további kérdésre választ adunk az info@kariker.hu email címen.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
A törvényt értelmezve, érthetően:
Jótállás, garanciaidő:
Jótállás: Az új tartós fogyasztási cikkekre a jogszabály egy éves jótállási határidőt ír elő, amely az átadás, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Nem számít bele a határidőkbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a vásárló a megvásárolt dolgot nem tudja rendeltetés szerűén használni. A határidő a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
Termékszavatosság:
Termékhiba esetén választhat, hogy a fenti szerszámszavatossági igényeit nálunk kívánja-e érvényesíteni, avagy közvetlen a gyártót, forgalmazót keresi meg (termékszavatosság).
Termékszavatossági jogával kérheti a hibás termék (vagy minőségi hibás, vagy nem felel meg a leírásban adott tulajdonságoknak) kijavítását vagy kicserélését. Igénye a termék gyártója általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elmulasztása jogvesztő. A termék hibáját Önnek kell bizonyítani. (Korábban segítségképp felsoroltuk az elérhetőségeiket Ön számára.)
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Kérjük, hogy az Adatvédelmi szabályzatunkat is olvassa el figyelmesen, hiszen itt csak röviden összefoglalva van megfogalmazva. A honlapon keresztül történő vásárláshoz először regisztrálnia kell a rendszerben. A regisztráció folyamán megkérjük, hogy adja meg teljes nevét, e-mail címét, telefonszámát, szállítási és számlázási címét. Adatkezelési jogosultságunk a Ön hozzájárulásán alapul, amely hozzájárulást a regisztrációval adja meg. Az itt megszerzett adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem szolgáltatjuk ki, kizárólag törvény által szabályozott esetben, az adatbiztonság maximális szem előtt tartásával. Kivételt képez ez alól a kézbesítést végző futárszolgálat. A kézbesítéshez szükséges adatokat a futárszolgálat rendelkezésére bocsátjuk.
A regisztráció folyamán egy az Ön által választott jelszót állíthat be adatai védelmére. Regisztráció után lehetősége van adatai megváltoztatására vagy regisztrációja törlésére (e-mailen vagy telefonon keresztül). Adatait a törlési kérelme megtételéig kezeljük, amely törlést bármikor van lehetősége kérni.
A regisztráció illetve a vásárlás során megadott adatok a cég saját nyilvántartásába kerülnek, amelyhez harmadik fél nem férhet hozzá. Ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük.
Arról tájékoztatjuk, hogy adatai megadásával hozzájárul, hogy új termékeinkről e-mailben ismertetőt küldjünk az Ön számára. Amennyiben úgy érzi, hogy a személyes adataihoz fűződő jogaiban sérelem érte, ez esetben tiltakozhat az adatkezelés ellen és Bírósághoz is fordulhat.
Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóságnál lehet élni:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóság
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Telefax: +36 (1) 391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Jogai, lehetőségei részletes szabályait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény tartalmazza.
Észrevételeit, esetleges panaszait az info@kariker.hu email címre várjuk. Esetleges panaszát rögzítjük és kezeljük.
A törvény szerint a vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kereskedővel közölni. A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy két hónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. Amennyiben később jelenti be valaki a hibát, az még önmagában nem jár jogvesztéssel, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a vásárlónak az eladó felé. A kifogás - eltérő rendelkezés hiányában - bármely alakban közölhető, tartalmi megkötés sincs, elegendő azoknak a tényeknek a felsorolása, amelyekből alaposan következtetni lehet a hibás működésre vagy az alkalmatlanságra.
A vásárlást követően minőségi kifogást jelent be, akkor erről jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyben rögzítjük:
- a nevét, címét
- a fogyasztási cikk megnevezését, vételárát
- a vásárlás időpontját
- a hiba bejelentésének időpontját
- a hiba leírását
- az Ön által érvényesíteni kívánt igényt
- a kifogás rendezésének módját
A jegyzőkönyv másolatát eljuttatjuk Önhöz. Ha a bejelentéskor nem tudunk nyilatkozni az igénye teljesíthetőségéről, akkor álláspontunkról legkésőbb három munkanapon belül értesítjük.
Ha a kifogás rendezésének módja az igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. Tehát például, ha a termék első meghibásodásakor cserét szeretne, de mi javítani kívánjuk a terméket, akkor ezt indokolhatjuk azzal, hogy megfelelő határidőn belül teljesen kijavítható a hiba, illetve a javításhoz képest a csere aránytalan többletköltséggel járna számunkra.
Cégünk konfliktus esetén mindenképp törekszik a békés megoldásra, tájékoztatjuk, hogy joga van békéltető testülethez fordulni:
Budapesti Békéltető Testület
Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Postai címe: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186 Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete a webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a hasznaltkonzol.net általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Az együttműködés során mindkét fél a jóhiszeműség és a tisztesség elvének figyelembe vételével, kölcsönösen együttműködve köteles eljárni. A
- évi XLVII. törvény, mely a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szól, melyet szem előtt tartunk, tájékoztatjuk – a 45/2014 Korm. rendelet 11§ o. pontja alapján-, hogy nincs magatartási kódexünk.
Jelen ÁSZF a www.vadaszauto.hu oldalra való közzétételével lép hatályba. Az ÁSZF megváltoztatására KÁRI-KER '97 Kft. egyoldalúan jogosult, amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása indokolttá teszi. Felek közötti mindennemű nézeteltérés esetén a békés úton történő megállapodást részesítik előnyben, amennyiben ez nem lehetséges a Pesti Központi Kerületi Bíróság Budapest kizárólagos illetékességét kötik ki.
Ha a vásárló megítélése szerint a panaszügyintézés során a szolgáltató nem a hatályos jogszabályi és szerződéses előírásoknak megfelelően járt el, akkor jogorvoslatért az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat:
- Budapest Főváros VIII. Kerület Józsefváros Polgármesteri Hivatal Jegyzője
1082 Budapest, Baross utca 63-67.
Tel.: 06-1/459-2268 Fax: 06-1/313-6696
- Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
1088 Budapest, József krt.6.
Levélcím: 1428. Budapest, Pf.: 20.
Tel.: 06-1/459-4800 Fax: 06-1/210-4677
- Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Tel.: 06-1/488-2131 Fax: 06-1/488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu